Tråk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu har jag kommit hem från träningen, svettigt och roligt var det :) hihi.

Men nu från en annan sak till en annan, jag märker att jag skriver tråkigare och tråkigare här i bloggen, lägger typ aldrig upp bilder och bilder fångar mycket av ens öga. Men jag har helt enkelt ingen fantasi, jag skriver om min vardag men mer är det inte. Jag är dålig på att ta dagens outfit bilder och sånt, meeeeeeeeen jag håller mina löften med att ha videobloggar var fredag, dock inte imorgon då jag troligen inte hinner.

Men nu en gång för alla, skriv nu precis vad du vill att jag ska skriva i bloggen, det är ändå trots allt ni jag skriver till, i alla fall till stor del. Så snälla hjälp:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

outfits, berättelser, bilder på ditt rum,dina vänner, inköp, skolan osv :P

2008-11-06 @ 20:04:29
Postat av: louise

jag tycker att du ska ha fler bilder :)

2008-11-06 @ 20:06:42
Postat av: Anonym

jag tycker att du ska ha videobloggar om din vardag, typ visa hur du sminkar dig och visa lite av dina smycken och så :D

2008-11-06 @ 20:07:35

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback