Plåtningen från idag.

Äntligen är vi hemma, har tagit hela dagen att åka till Båstad känns det som. Är supertrött, då jag bara sov 4 timmar inatt..men jag ska ändå lägga in bilder till er :)

Vaknade 07.45, gick upp och duschade sen blev det frukost. Halv 10 var vi och hämtade Pernilla och 11.08 satt vi på tåget upp. 12.37 var vi på plats i Båstad, Emelie(fotografen) var lite sen så vi väntade på henne. Fotograferingen gick jättebra, Emelie var precis så trevlig och söt som jag trodde :) Vi fotade i ungefär 50 minuter, och kallt var det men ska man vara fin får min lida pin:)

Här kommer lite bilder från Pernilla fotade:


Här står jag och väntar på tåget:) Undvik att titta på mitt ansikte, vitt och fejksmail;) haha


Jag på tåget.


Här sitter Pernilla i vänthallen i Båstad:)


Här fotas det :)


Här sitter jag och blir fotad.


Här är jag modell för både Pernilla och Emelie. Pernilla fotar denna samtidigt som Emelie fotar profil, jättefin :)






Så, det var dom bilderna ni får se :) Nu väntar vi med spänning på dom färdiga bilderna:)
Förutom att det var svinkallt ute idag så har det varit jättekul. Nu ska jag vila min slitna kropp, haha ;)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback