MIN Canon EOS 450D

Vet ni vad? Jag har köpt en systemkamera:) ohhhh jag är så glad. Innan när jag och mamma och pappa var på Willys och handlade ville jag passa på att gå in till onoff bara för att titta. Vi alla blev chockade att dom hade sänkt priset 1000 spänn sen sist vi kollade, så pappa var så snäll och köpte den till mig tills jag får mina pengar :)

Så nu har jag packat upp den och provfotat lite:) Jättekul.


Kolla snyggningen själv:)




Köpte även till en kameraväska, måste ju ha den och förvara.

Nu ska jag provfota här, ni får smakprov sen:)

Kommentarer
Postat av: louise

åhh vad rolgit!

jag vill också ha!

hur mycket kostade den med allt till ?

hur många mega pixlar är det?

kram <3

2008-11-24 @ 20:11:06

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback