Inget nytt..

Ja det har inte hänt så mycket sen sist jag skrev, har bara suttit vid datorn och vilat lite. Har inte alls ont i halsen nu mer, nu är det bara den förbannade förkylningen som ska försvinna, hoppas den är borta till helgen!

Har just nu marsvinen ute, ska snart hoppa in i duschen för att sen kolla på "Ensam mamma söker" och "Sanningens ögonblick".

Imorgon är det skola igen, ska dit trots att jag inte är helt frisk, måste göra den lilla uppgiften vi får var måndag, och jag är ändå bara där ngn timme.. så det är ingen fara :) Sen är jag dessutom ledig på tisdag, så jag kan vila upp mig ordentligt:)

Nej nu får marsvinen åka in i buren igen, dom springer inte ett skit:P haha.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback