Utseende

http://www.youtube.com/watch?v=KNthqC2fsVw Sorry för att jag lägger in den så bara, men det gick inte att kopiera den texten på youtube.

Hur som helst så sitter jag och tittar på den videon nu, den är väldigt bra gjord. Det är så många ungdomar och barn har det nu för tiden, dom är inte nöjda med sig själva och visst jag håller med, ibland kommer man in i såna perioder så man hatar sig själv, det gör alla. Men det finns folk som lever med det dagligen, som inte tänker på något annat än att må skit. Många killar/tjejer går BARA efter utseendet när man vill hitta en partner, man ska gå på insidan. Man kanske hittar en drömkille/tjej men personligheten är jättedålig. Nu tänker ni kanske, men man kan väl inte bara gå på personligheten, nej det det kan man inte. Jag håller med om att jag skulle aldrig kunna bli tillsammans med en "ful" kille och bra personlighet. Men jag tror inte det finns någon drömkille/tjej som alla pratar om. Jag vet några vänner som inte mår bra ibland pga deras utseende och man kan ju inte göra ngt annat än försöka förklara att dom är vackra, jag tycker alla människor är värda något. Även om man är tjock, smal, kort , homosexuell osv så är dom lika mycket människa som en "normal" person. Jag skulle själv aldrig få för mig att trycka ner en person för deras utseende, då skulle jag själv må dåligt i 30 år efter det. Om jag ska säga ngt bra om mig själv, som jag oftast inte kan så är det faktiskt att jag är omtänksam, jag tänker alltid på människor i min omgivning.

Hoppas ni har orkat läsa allt, jag ville bara skriva av mig lite och det är bra att ta upp såna här viktiga saker ibland.
Nu blir det film. Puss

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback