Svar på kommentarer.

Postat av: Andreas B

alltså jag menar inte att klanka ner på dig, jag vill bara hjälpa dig. Snälla.. försök att skriva lite mer om aktuella händelser än om vad du gjort på dagarna. Försök blanda lite mer och gör inlägg då och då med DINA åsikter i aktuella ämnen. Kan handla om i princip vad som helst, då blir bloggen mycket roligare att läsa. Jag tror knappast att folk som inte träffat eller känner dig på ett eller annat sätt följer den dagligen.

2008-05-25 @ 12:02:57

Jag har flera gånger frågat er vad ni vill att jag ska skriva om i min blogg, om ni vill ha fler tips elr det är bra som det är. Men ingen svarar ju, då är det lite svårt att veta vad ni vill läsa i min blogg. Jag har diskutioner då och då, men får inga kommentarer på det så det är ju inte roligt. Hade NI kommenterat mer och visat att ni tycker det är roligt så hade jag skrivit mer om det du skrev.

Postat av:

alla länder måste väl kvala nu oavsett hur det går? utom spanien, england och de...

2008-05-25 @ 11:58:36

Nej det är om man hamnar på en viss placering, typ alla dom under plats 20 får kvala nästa år. Det är ngt sånt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Neheeej.. de har ju ändrat det väl? alla kvalar..

2008-05-25 @ 12:29:39
URL: http://parlerstrand.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback