Nypiercad :)

Nu har jag precis kommit hem och gissa vad jag gjort? Jo jag har piercat mig i naveln hahahah :) Han hade tid idag, skitbra.

Jag och Pappa åkte ner till stan vid 4 för att höra och då hade han tid  om en timme, så vi gick och åt lite mat och gick tillbaka igen kl 5. Jag var jättenervös innan eftersom jag är jätterädd för smärta. Han började med att sätta ut två små prickar där han skulle göra hålet, jag satt mig ner och han gjorde rent området. Jag tittade inte när han gjorde det och först satt han dit en klämma med ett hål i och sen tog han nålen och förde igenom sen satt han dit piercingen. Det kändes inte mycket men han sa att det började blöda och helt plötsligt blev jag jätteyr och rösterna började försvinna, han såg det på mig så jag fick ett glas vatten men det hjälpte inte mkt så jag fick lägga mig ner och vila. Efter en stund var jag bra igen och han förklarade hur jag skulle göra rent och till sist satt han på papper och tejp och jag fick en flaska med rengöringsmedel.

Själv piercing grejen var över på 1 minut och det var verkligen en så bra nål och piercare så det kändes knappt ngt. Jag valde en rosa piercing men tyvärr har jag pappert kvar men ska ta av det ikv, då får ni bilder.

Nu ska jag ta ut marsvinen, vi hörs senare. Puss

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback