Målare :)

Vet ni vad jag nyss gjort? Jag har målat min gamla cykel jag fått av min mormor. Den blev guldig med ljusblåa grejer på, tänkte först måla blommor men det blev inte bra så det fick bli lite streck och cirklar ;) Jag blev faktiskt nöjd. Just nu sitter jag på altanen och skriver, samtidigt som jag lyssnar på gitarrspelande från grannen. Är helt slut efter dagen, har inte suttit still alls, och har dessutom varit ute hela dagen. Efter jag skrivit klart detta ska jag ta ut marsvinen på gräset, första gången för i år, då blir dom så glada :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha en bra fortsatt dag. :D

2008-05-10 @ 17:25:04
URL: http://artondejuni.blogg.se

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback