Ingen träning..

Jag hoppade över träningen idag, som ni kanske märkt eftersom jag bloggade innan. För det första så hade jag ingen ork eftersom jag varit ute hela dan och vi skulle spelat ute idag och för det andra så är det inte lönt att cykla upp där man inte har orken till att spela, då blir min tränare bara småirriterad så jag bli hemma ist :)

Har fått ta på mig en stooor tröja nu för att inget ska röra vid dom ställena jag bränt mig, ngn som vet vad man kan göra åt det för det bränns som in i?

Kommentarer
Postat av: Bäääälina :D

på kvällen ta du först en is kall handduk och lägger där du bränt diig , sen efter det tar du sånt kyl balsam , och sen på morgon after sun .



det hjälper jag lovar

2008-05-29 @ 22:20:48
Postat av: louise

after sun eller filmjölk/ yoghurt ska du hälla där du har brännt dig.

puss

2008-05-30 @ 11:33:42

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback