Hemkommen!

Nu är jag hemkommen från dagens shopping, shit, så länge och trött har jag nog aldrig varit när jag shoppat. Gud vad jobbigt det är alltså, men jag fick med mig lite grejer hem :)



Glansspray till håret. 29.50 på H&M


SKIIIITFINA skor, 349 kr på DINSKO. Spring och köp!!


Neonrosa nagellack. 25 kr på KICKS.


Armband, ett vitt och ett silvrigt. 49.50 minus 30% på GLITTER.


2 par strumpbyxor, svarta. 40 kr på LINDEX.


Gult linne, långt. 59.95 kr på VEROMODA.


Knälånga byxor. 180 kr på VEROMODA.

Detta var min shopping idag :) Som sagt så är jag jättetrött just nu. Vi slutade 13.30 idag i skolan eftersom vi hade prov sista timmen och fick gå efter vi var klara, så jag åkte hem och hämtade mina grejer sen tog jag bussen ner till stan kl 2 med Pernilla. Vi kollade runt lite och sen åt vi pizza vid 4 och efter det glass. Runt 16.30 mötte jag upp en annan kompis på busstationen och då åkte vi in till Malmö och shoppade och var där till 19.30 och tog då bussen hem.
Detta var min dag :) Har knappt suttit stilla men sånt är livet... på en pinne hahahaha ;)

Nu ska jag måla tånaglarna ;)

Kommentarer
Postat av: Random

Du skulle skrivit livet på en buss ^^ Ja lycka till i morgon.. mina ögon kommer få värsta bländingen av dina tår :P

2008-05-23 @ 22:54:27
Postat av: Random

Välkommen hem förrästen ^^

2008-05-24 @ 00:05:18

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback