Ani Lorak vs. Charlotte Perrelli.

Åhhh vad irriterad jag är just nu på min dator, jag skrev precis ett bra och långt inlägg till er, vad  tror ni händer när jag ska ladda upp två bilder? Jo hela skiten hänger sig så allt raderas!

Får väl försöka komma ihåg vad jag skrev!

Det har ju skrivis en hel del om att Charlottes största konkurrent är Ani Lorak för dom är lika i klädseln osv. Men vem har sagt att man ska gå efter utseendet, man ska väl ändå rösta på låten? Om jag får säga mitt så tyckte jag Ukrainas bidrag var myyycket bättre än Sverige, det är kanske för att "Hero" spelas alltid på alla radiokanaler och det till och med har gått så långt så att man har  "Hero" i huvudet när man vaknar, då blir det lite tjatigt i längden. Ska jag vara ärlig så låg jag och hejade på Ukraina, mycket mer än Sverige. Iof så hade det varit roligt att ha ESC i Sverige nästa år, men herregud, när man inte ens kommer topp 5 så är det väl ändå ngt som är fel? Nej detta var verkligen inte bra gjort av Sverige, men som Charlotte skrev i sin blogg på aftonbladet så har hon ju verkligen gjort allt. Dom har lagt ner miljoner på resor och sånt för hon ska få så många röster som möjligt i ESC, men det har inte gett resultat.

Vad tyckte ni annars? Vann rätt låt? Själv gillade jag inte alls Rysslands låt, men det var ju roligt för dom att dom för en gång skull vann, dom har väl inte vunnit innan?

  VS.
Vilka av dessa två var bäst?


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback