Vill veta..

Sen jag bestämde mig för att börja blogga igen så har jag fått mycket fler besökare. Jag lägger ner någon timme per dag till bloggen och har även börjat med dagens outfit men har slarvat med det lite den senaste tiden. Jag tycker det är jättekul att blogga för man skriver liksom om sitt liv och till någon var gång, eftersom man har några läsare :)

Ni är dåliga på att kommentera så jag vet inte vem ni är. Så vill ni skriva en kommentar och skriv hur gammal du är och var du bor och om du har en blogg så skriv den så ska jag läsa den :) Vill jättegärna veta vem som läser min blogg :) Sen vill jag även veta hur ni fick tag på min blogg, genom blogg.se, kompisar osv..Snälla svara på dessa två frågor :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag är 16 år snart 17. Jag har lasariish.blogg.se. Jag kommer inte ihåg riktigt hur jag fick tag i din blogg.

2008-03-22 @ 22:06:46
URL: http://lasariish.blogg.se
Postat av: Cherrie

Hej, jag kommer inte heller ihåg hur jag hittade din blogg men jag är iallafall 15, 16 i april :D
chestnut.webblogg.se

2008-03-23 @ 07:51:13
URL: http://chestnut.webblogg.se
Postat av: louise

jag läser din blogg varje dag :)

2008-03-23 @ 12:55:59

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback