Tusenbröder.

Nu är tusenbröder slut :( Grååååååter. Nej skämt och sido. Ni vet ju att jag köpte en Tusenbröder idag, som hette Återkomsten. Det var samma dvd som en annan Tusenbröder som heter säsong 3. Riktigt skumt, precis samma innehåll fast olikt omslag. Hur kan man göra det så knäppt?

Iaf så har jag städat mitt rum nu ikväll, kändes som det behövdes. Fast när vi ska måla om mitt rum ska jag städa ordentligt och RENSA på mitt rum. Det kanske låter som jag har värsta mkt grejer men jag har faktiskt inte det. Men jag tycker inte om när man har för mycket grejer, det ska se normalt ut. Jag har en hel del grejer som bara står för det står där liksom. Sånt skit kan man lika bra kasta.

Ni får ha det så bra så hörs vi imorgon.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback