Staden

Idag har det även hänt mycket hos mig :) Efter jag skrev förra inlägget rensade jag på mitt rum, kastade grejer som jag inte behövde och vissa grejer la jag ner i lådor som jag har under sängen så ser det trevligare ut. Sen rensade jag min gamla dator eftersom vi skulle lämna in den på reperation idag och sen gick jag och duschade.

Tog bussen hemifrån halv 3 och när jag kom ner till stan gick jag direkt till Gina och handlade dom två tröjorna jag la undan igår, sen gick jag till djuraffären och handlade lite till min hund och marsvinen och sen gick jag och köpte frimärke eftersom jag sålt ännu mer på tradera så fick jag iväg det idag också. Sen var det dags att plocka ögonbrynen 15.00 och efter det handlade jag lite på ICA eftersom jag blev hungrig av att plocka brynen haha, elr inte. Sen gick jag till busstationen och väntade på bussen och var hemma igen 15.50.

När jag kom hem körde vi direkt till ONOFF och lämnade in min gamla dator, sen körde vi till Videomix och lämnade tillbaka Tusenbröder och då skaffade jag mig även ett sånt Bonuskort :) Och sen körde vi och hämtade mina tapeter som redan hade kommit :)

Ikväll vet jag faktiskt inte vad som händer. Ska försöka få tag på Karolina och höra om jag kan komma dit. Annars vet jag inte. Hoppas ni får en trevlig kväll.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback