Söndag.

Postat av: Sara

Hej!
Tyckte du att det var rätt vinnare ändå som vann?
Sanna var bra!

2008-mar-15 @ 23:02

Ja jag tycker henne låt var bra. Hellre henne än BWO tex. Dom SUGER. Men jag gillade som sagt Sannas låt.

Godmorgon.

Idag mår jag mycket bättre, mådde lite dåligt innan men jag tog en Panodil så nu är jag bra igen :)
Vaknade kl 9 idag, Satte mig direkt vid tv:n och tittade på Tusenbröder, den är riktigt bra alltså :)
Idag ska vi in till Malmö IGEN, haha. Men vi hann inte göra allt det vi skulle igår eftersom jag mådde dåligt. Idag ska vi titta på tapeter till mitt rum eftersom jag ska måla om det nu på påsklovet, hihi. Sen ska jag få en ny DATOR. Skitkul. Men den datorn jag har nu suger fett, fick den förra sommaren och jag har aldrig varit nöjd med den. Två knappar har gått av och den är otroligt seg. Så nu ska jag få en ny datorn, En HP :)

Nu ska jag göra mig i ordning. Puss

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback