Shoppingen!

Här kommer bilderna på kläderna jag handlade igår:

image82
Böckerna jag hittade på bokrean. ONDSKAN och IRENE HUSS.

image83
Blå kofta från Gina, var dock för stor så jag ska byta den imorgon. Det var rea på den, 99 kr :)

image84
Jättefin skjorta från H&M för 249 kr. Har på mig den just nu och trivs jättebra :) Verkligen ett lyckat köp.

image85
Rosa fin tröja från Gina, härlig vårfärg. 129 kr.

Detta var min shopping från igår :) Imorgon ska vi in till Arlöv till Cubus och handla nya jeans :)
Nu ska jag ta in marsvinen som springer framför mig och sen ska jag se MELODIFESTIVALEN, GLÖM INTTTTE ATT RÖSTA PÅ CAROLA!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: louise

den blåvita skjortan va jättejättefin!!!

2008-03-09 @ 17:41:44

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback