Så :)

Nu har jag precis kommit hem från stan och ja.. lite var som helst. Följde med Pappa när han skulle handla mat så tänkte jag göra mina ärende på samma gång :).

Vi körde först till onoff så framkallade jag mina foto dirket, dom blev faktiskt riktigt bra. Sen åkte vi till djuraffären för jag skulle ha hö och sågspån men som vanligt hade dom inte balar så vi skrev upp oss på en lista ist. Sen körde vi till konsum och köpa kontantkort till mig, så nu har jag gratis sms igen :) Härligt när man har det så slipper man tänka på pengarna.

Intressant för er att veta vad jag gjort elr hur:p HAHA.

Nu återstår bara tyskläxan också, men det ska jag ladda upp för nu snart, haha.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback