Ny tv :)

Sitter just nu här och är riktigt trött. Har varit igång hela dagen även idag. Var i skolan mellan 8.25-14.15 snabbt hem och åt och sen tog jag bussen 5 i 3 till stan, mötte Pernilla där. Sen gick vi och fikade lite och sen mötte vi Jasmine (Pernillas kompis) och sen gick vi och shoppade lite. Jag hittade bla en tröja från Gina med ett peace märke och ett svart linne med knappar. Sen köpte jag även balsamspray. Ville inte slösa så mycket idag så det fick bara bli nödvändiga grejer :) Jo förresten så köpte jag ett ljusorange nagellack och ett par stora örhängen :) Sen gick vi till Trelleborgs Allehanda och lämnade sommarjobbsansökan och sen vid 5 skulle Pernilla hem så gick jag och väntade på Mamma och Pappa. Sen när dom väl kom så gick vi och köpte en ny tv till mig, hittade en billig igår på expert så den håller Pappa så med nu :) Sån stor plasma tv, riktigt coolt :)

Ikväll blir det att ta det lugnt och bara se lets dance finalen.
Hoppas ni får en härlig kväll :)

Kommentarer
Postat av: alva.-

tränar hon pernilla friidrott?

2008-03-28 @ 23:06:47

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback