Mitt nya hår :)

Idag har jag blonderat mig ännu mer. Resultatet blev:

image88
Färgade hela håret, tog jättemånga blonda slingor upp till för att slippa ful utväxt och färgade helt underhåret. Klippte även topparna och tunnade luggen.

image89
Det ser jättejätte vitt ut, men det är jättesvårt att fånga det på bild. Och nej.. det är inte Amanda Jenssen vitt. Jag har guldiga slingor också i eftersom jag är så i mig själv. Blev riktigt nöjd men det tar ett tag att vänja sig:p

Har även fått sålt min ipod idag för 600 kr med frakt:) Riktigt nöjd med det priset, eftersom jag fått den gratis så trodde jag inte att jag skulle få sålt den för 600. Så nu blir det att shoppa på fredag hihi.

Kommentarer
Postat av: Sara

Fint hår :)

2008-03-12 @ 20:19:47
URL: http://lasariish.blogg.se
Postat av: louise

ditt hår blev väldigt fint!

2008-03-12 @ 21:55:33
Postat av: Anonym

va är det för fel på amanda-jenssen vitt då?

2008-03-14 @ 15:24:59

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback