Min dag i Malmö :)

Nu har jag en liten paus från renoveringen så nu kan jag skriva till er :)

Vaknade halv 10 av att Mormor ringde och frågade om vi var vakna haha:p Men det var bra att hon ringde annars hade jag sovit mycket längre. Gick upp och åt frukost snabbt och sen gick jag ut med hunden och sen kom dom 10.40 , då körde vi in till IKEA, jag handlade lite blommor, lådor, ramar bla. Sen åt vi middag där och sånt och körde därifrån vid 14.00 ungefär. Sen när vi kom hem bestämde vi oss för att åka in till IKEA igen och handla en tvbänk och två cdhyllor till mig, lika bra att göra det när man är ute :) Så idag har jag varit på IKEA två gånger haha. När vi kom till lilla Trellehulla igen så körde vi och handlade påskmat.

När jag kom hem så tömde vi mitt rum och sen målade pappa mitt tak. Nu håller vi på att spackla och ska snart börja måla väggarna :)

Det känns i kroppen att man varit i gång sen kl 11, men kul har jag haft :)

Nu måste jag fortsätta. Kram på er.

Kommentarer
Postat av: evelina

Snygg blogg :) allt bra?

2008-03-20 @ 21:49:51
URL: http://ewezi.blogg.se
Postat av: emilie

ikea kan vara skojj :)

2008-03-20 @ 21:59:42
URL: http://emilieejosefsson.blogg.se

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback