Jäsning.

Nu är kanelsnäckorna på sin andra jäsning så då kan jag skriva lite till er tänkte jag.

Duschade innan när dom var på sin första jäsning så nu är man ren igen hahaha. Har gått i pyjamas hela dan. Men när det är snö ute och kallt så vill man inte gå ut så då kan man lika bra gå i pyjamas :)
Såg i tvtidningen att det inte är ngn Anna Pihl idag :( gråååååt. Dumma tv4 som skippar det bara för det är röd dag.
Aja.. jag får titta på den beck filmen som jag började på inatt.

Ska även plugga en gång till på eng och so som jag har till denna veckan. Usch.. idag får jag gå och lägga mig tidigt, är van vid att lägga mig vid 00-01, men nu får jag lägga mig 22 ist. Inte kul.. Men jag får tänka positivt, det är bara 2,5 månad kvar. Det kommer jag klara. Men just nu har jag det värsta framför mig, några nationella kvar, i mina skräck ämne.. engelska och matte. Men det kommer gå bra, min lärare i matte har sagt att han kommer sätta G på mig, så det får jag hoppas :)

Nu ska jag lyssna på lite musik och försöka kamma ut håret.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback