Hej på er..

Kom hem från Karolina för en kvart sedan, är riktigt trött nu men jag ska vara upp lite till :) Vi gjorde inte så mkt idag, pratade och sjöng singstar och så lekte jag lite med hunden :)

Vad tyckte ni om Melodifestivalen? Det var ju inte en större chock att Linda och Charlotte gick direkt till Globen, men jag gillar inte ngn av dom. Charlotte kanske hade en fin låt men jag tycker hon har gjort sitt. Nu står det iaf klart att Johnson&Häggkvist ska tävla mot Nordman, undrar vem som vinner där?:S Såklart Carola och Andreas, skulle vara sjukt annars :S.

Nu har jag äntligen köpt Hänt Extra så nu har jag mailadressen till dom så jag ska skicka lite bilder som jag tagit på olika kändisar. Hoppas jag tjänar lite pengar där :)

Nej nu ska jag ta på mig pyjamas.
Vi hörs mer imorgon.

Förresten, titta i aftonbladets bilaga imorgon, jag kanske är med där då med Carola ;)

Kram

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback