forts....

Nu har jag precis duschat så nu är allt klart för idag. Så nu kan jag berätta det jag skulle göra innan när jag såg Du är vad du äter.

Imorgon ska jag som sagt till stan med fem i 3 bussen. Ska shoppa och fika lite med Pernilla. Måste ju fira att det är lov, hihi. Har mycket pengar på mitt konto nu igen när jag sålt saker på tradera och min ipod :) Är glad när jag har pengar att handla för. MEN jag ska INTE handla sånt som jag inte behöver bara för jag har pengar. Då ångrar jag mig alltid efter. Ska bara handla sånt som jag behöver bla..stärkningsmedel till mina naglar eftersom jag inte ska bygga naglar mer, ansiktsmask från H&M, marsvinsmat (dom måste också festa lite hahaha), nagellack är trött på mitt gamla röda.. ge förslag på vad jag kan ha för färg :) och sen ska jag fråga om sommarjobben jag lämnat in ansökan om. Måste ju veta när dom väljer ut och sånt :)

Imorgon ska jag även gå runt till dom jag sålt aftonbladet till. Måste säga att jag slutat sälja så dom inte sitter och väntar på mig på lördag. Får hoppas det är fint väder, så det är inte spöregnar när jag ska gå runt.

Sen återstår det att se vad som händer :)
Ni får ha det så bra tills imorgon, hinner nog inte skriva förrän efter stan.

Massor med kramar, Ellinor.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback