Blandad dag.

Hej!

Först nu har jag krafter till att sitta upp. Har verkligen mått skit idag.
Det började när vi var på väg in till Malmö, jag mådde ganska bra innan vi körde dit. Sen när vi åt kebab på Malmö Kebab så började jag må lite sämre sen när vi körde till Burlöv center så mådde jag bara skit. Åkte hem efter vi bytat mina byxor och så fort jag kom hem gick jag och la mig, sov i 2 h och sen var det lite bättre. Men efter en halvtimme började kroppen spänna sig igen så jag mådde dåligt igen. Låg i fosterställning i  min säng samtidigt som jag såg på Tusenbröder, men minns inte så mycket av det avsnittet eftersom jag har typ knarkat tabletter idag. Har tagit en speciell tablett och två panodil, känner mig som en vandrande bomb elr ngt. Sen efter någon timme mådde jag tom illa, och sen spydde jag. Nu ska jag ALDRIG mer äta kebab om ni förstår varför, och absolut INTE vitlökssås heller, fy fan säger jag bara. Men efter jag kräkte var det precis som jag kräkte upp smärtan, mådde bra riktigt och nu mår jag bra.
Det har varit en jobbig dag men nu mår jag bra igen.

Tittade på Melodifestivalen innan, som tur var mådde jag bra 19.45 igen, vilken tur man har liksom. Åt knäckebröd och drack massor med vätska eftersom jag kräkte upp allt. Och sen körde pappa iväg och köpte lite godis. Var det en chock att Charlotte Perelli vann elr? Nej.. det verkar som det är uppgjort. Alla visste att hon skulle vinna. Själv var min favorit Sanna. Röstade på henne typ 5-7 gånger :) hihi.

Nej nu ska jag dricka mer, det vattnas i munnen hela tiden. Men nu förstår ni varför jag inte uppdaterat.
Ska se Tusenbröder nu med Mamma och Pappa.

Puss :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej!
Tyckte du att det var rätt vinnare ändå som vann?
Sanna var bra!

2008-03-15 @ 23:02:03
URL: http://lasariish.blogg.se
Postat av: louise

vad tråkigt att du mådde dåligt...bra att du mår bra nu

2008-03-16 @ 13:25:46
Postat av: louise

åhh vf kommer aldrig hela komentaren med!?!??!?!?
iaf, tusenbröder är bäst, och imån kan vi smsa!

2008-03-16 @ 13:26:20
Postat av: Adam

HAHA, gissa hur många gånger jag röstade då? 63!! haha

2008-04-07 @ 13:24:04

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback