Bio!

Nu är snart denna dagen slut också.. tråkigt att dagarna flyger iväg. Men idag har det iaf hänt mycket :) Har ju knappt suttit ner, som jag skrev förut så tränade jag och sånt och sen körde vi in till Malmö och jag hittade ett par högklackade skor :) Det var rea på dom tom, skitfina var dom. Sen åt vi lite och sånt och sen åkte vi hem igen, sen pluggade jag lite på redovisningen jag ska ha nästa vecka och sen kl 18 körde Pappa mig ner till biografen och mötte pernilla där, gick och hämtade ut biljetterna och sen köpte vi godis. Filmen var inte den bästa jag har sett, den var sådär.. det hände inte så mycket i den.

Just nu sitter jag i datarummet och har marsvinen ute, har inte haft tid till dom idag.
Nu ska jag ta in dom och gå ner och titta på Sing a long ;) Puss på er.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback