Stranden

Tjena, förlåt att jag inte har bloggat så mkt idag heller, men jag får faktiskt skylla på vädert. Jag var ju som sagt nere i stan i fm/middags, hittade skor, klänning och två linnen :) Bilder kommer sen, har inte hunnit fota det än. Var nere i stan till ungefär halv 3, åkte hem och hämtade strandgrejerna och åkte ut till stranden, stannade ungefär en timme och nu har jag precis städat lite här hemma. Ikväll ska jag bara ta det lugnt, har hyrt Ondskan och Höök del 1, får hoppas den är bra.
Här kommer lite bilder från dagen:


Lunchen. Blev pasta kyckling idag :)


Tradition att fota sina ben :)


Havet

Såklart glömde jag min kamera hemma så det gick gå bra med mobilen ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag såg dej på videomix :P

2008-06-07 @ 18:42:03

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback