Stan

Helt seriöst så har jag varit i stan idag i 6 hela timmar, shit : O haha. Åkte ner kl 12 och kom hem 7, fast var bara i stan 6 timmar. Var nere i stan med pernilla 12-14, hittade en kofta till skolavslutningen och smycke, men det får ni vänta med att se tills nästa fredag :) Mer hittade jag inte eftersom jag inte hade pengar. Vi åt på donken och tittade på firandet av Sveriges nationaldag, i vår lilla stad ;) Sen skulle pernilla hem 14.00 så då mötte jag upp Belinda, gick och kollade runt lite med henne och sen åt vi kinamat. Gick sen upp till en kompis snabbt och sen gick jag till busstationen, upptäckte väl där att bussen inte gick förrän om 1 timme så jag knallade hem till min Mormor och Morfar som bor precis bredvid och stannade till kl 7. Kom hem och åt jordgubbar med glass :)

Väääääldigt händelserik dag, nu ska jag snart iväg till en annan kompis. Shit vad jag har besökt många personer idag ;)


Belinda äter efterrätt :)


Friterad banan med glass. MUMS.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback