Stan!

Jag är väldigt ledsen för dålig uppdatering idag, men jag kom nyss hem.. har varit i stan hela dagen. Åkte ner med mamma kl 12 tror jag det var, hittade en ny nagelbyggare till mig.. skönt, ska dit nästa torsdag :) Sen gick vi och tittade runt lite, jag lånade böcker och hyrde film. Sen kom Pernilla ner till stan för hon ville kolla på mobiler så det gjorde vi, jag har hittat en jättefin.... igen. En samsung, vet inte riktigt än.. jag har ju tyckt om Sony Ericsson så mycket så jag vet inte vad jag ska köpa just nu. Efter det åkte Pernilla hem med 15.10 bussen, då gick jag till Mormor och Morfar eftersom jag inte hade några nycklar med mig, stannade där till 17.15 då pappa hämtade mig och då körde vi och åt.

Kom nyss hem.. har precis kollat runt lite på priser på mobiler, usch.. jag har beslutångest, vet inte vad jag ska göra :p
Får nog vänta tills allt känns bra :)

Det kommer nog inte blir mer bloggande idag för jag ska bara ta ut marsvinen nu sen ska jag tillbaka till Mormor och Morfar igen, ska kolla fotboll med dom. Pappa gillar inte fotboll så jag vill inte sitta här själv och titta :)

Vi hörs imorgon igen, ska umgås med en kompis då så då lär det inte bli mycket bloggande heller... men ni får stå ut med det nu när jag har sommarlov :) Puss på er.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback