Sjuklingen igen...

Jag hade feber innan, hade lite över 38 och jätteont i halsen. Gick och tog på mig pyjamas och tog bort sminket och tog en ipren. Nu har jag kollat lite på Beck, men den var tråkig så nu kollar jag på fotboll (?????), jag som hatar fotboll.. får nog skylla på febern haha :p

Tabletten har hjälpt lite, har inte så jätteont i halsen nu men jag har lite feber kvar. Nu har jag bestämt mig för att jag ska vila tills jag är frisk, jag ska inte vara på stan och springa innan jag är helt frisk.. vill ju vara frisk på midsommar.

Btw.... idag har jag haft besöksrekord, lite över 10 nya besökare.. kan det vara videobloggen som lockar? Välkomna iaf, nya läsare :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback