Promenad med ollonborrar.

Var precis ute och gick en liten promenad med mamma, det var ju så fint väder så jag tänkte fota lite med min kamera och njuta och av vädert. Men ikke sa nikke, helt plötsligt när jag knäpper en bild så skriker mamma till, då är det en massa ollonborrar som surrar runt oss. Vi sprang därifrån men dom fanns bannemaj överallt. Det blev en väldigt kort runda runt kvarteret och bara en bild. Det är det sämsta med sommaren, insekter och myggor. USCH.

 Detta var den ända bilden jag hann fota, men visst blev den bra?

Imorgon blir det en fullspäckad dag. Mormor och Morfar kommer hit vid 10, dom skulle fixa något i vår trädgård, sen efter det ska jag följa med dom hem och äta lunch. Sen vid halv 1 ungefär ska jag gå ner till stan för att fixa mina naglar, ÄNTLIGEN, dom ser förjävliga ut just nu, två har gått av och ja. Sen efter det kommer Mamma ner till stan, då ska jag köpa ett par jeans på Gina som jag la undan idag och sen ska vi kolla på marsvinshus.

Min dag imorgon kommer nog vara i staden, hihi. Men det är roligt det händer lite ibland. Nu ska jag kolla vidare på Wallander. Puss på er.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback