Mitt dygn

Tänkte berätta lite vad som hänt nu under 1 dygn, då jag inte bloggat ;) Igår var jag ju nere i stan med vänner och kom hem vid 5, sen kom en kompis hem till mig vid 7 och sov över i tältet. Det var ganska varmt ändå :) Men vaknade kl 4 och var helt iskall :/ Har sovit typ 4-5 timmar i natt och nu är jag sjuk :(:( Vaknade och mådde extremt illa, och har dessutom feber också.. ingen bra början på sommarlovet, menmen får hoppas det går över.

Tyvärr fotade jag ingenting igår kväll/natt så jag kan inte lägga ut bilder.

Kommentarer
Postat av: fannie

Hej, kan du inte börja med video-up date? :)

Skulle vara skitkul, skäms inte över din skånska.

De är ju mycke finare än sthlmskan..



Vi är ett par som hoppas på detta!! :)

gör det nu verkligen, ellinor.

Puss fannie från motala.

2008-06-14 @ 17:33:36

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback