Min dag i Ystad

Tänkte visa lite bilder från dagen i Ystad :)


Vi åkte till Mossby kaffestuga och åt lite kakor :)


Fotade havet från bilen


Jag i bilen :)

Jag fotade faktiskt inte mer. Men vi åkte till Ystad kl 12 och kom nyss hem. Vi åkte direkt till kaffestugan och fikade sen körde vi vidare till själva Ystad, försökte hitta Öjas slottsruin eftersom vi ska se Robert Wells där den 25 men det gick inte så bra. Så vi åkte till centrala Ystad och gick lite och sen åkte vi hem. Roligt att komma bort ibland :)

Tack för alla söta kommentarer om min klädsel idag, Puss på er:)

Kommentarer
Postat av: anna

varför gör du alltid så med läpparna?

2008-06-29 @ 21:23:03
Postat av: JESSICA

goda kakor / bakelse:)

2008-06-30 @ 13:21:47
URL: http://jessssiiicaa.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback