Hello :)

Hej på er. Idag mår jag lite bättre, har ingen feber och det har börjat lossna lite i halsen nu.. men har fortfarande ont när jag sväljer.

Vaknade halv 9 idag, har tittat på tv och tagit det lugnt. Ringde precis till min förra nagelbyggare och skulle höra om hon har tid, är inte alls nöjd med dessa naglarna jag har nu. Vill gå tillbaka till henne.. men såklart hade hon inte mobilen på, så jag får ringa senare :)

Ska ner till stan med pernilla idag ju, skulle egentligen ner kl 1 men jag ändrade det till kl 12. Vi ska fika lite och sen ska jag shoppppppaa :) wiiiho. Och vem vet, kanske dyker det upp en videoblogg nere i stan, ni får se ;)

Nu ska jag göra mig i ordning, lovar foto och kanske videoblogg. Pusss

Kommentarer
Postat av: Erika

God morgon!

2008-06-16 @ 10:26:25
URL: http://ikans.blogg.se/
Postat av: Anonym

godmorgon

sovit gott?

har 2 tävlingar igång som jag hoppas du vill delta i

www.enlitentax.blogg.se

ha en bra dag!

2008-06-16 @ 10:29:49

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback