Gynning.

Har precis kollat på " I huvudet på gynning" visste inte att det hade kommit nya avsnitt men det hade det tydligen.. måste ha missat hur många som helst då :(

Har knappt någon feber för tillfället, 37,6.. inte jättemycket. Får hoppas den är helt borta imorgon för nu är min hals näst in till bra, känns bara lite när jag sväljer, men jag har börjat hosta och sånt skit också.
Imorgon har jag inga planer, mår jag bra ska jag ner till bibblan i stan och låna någon bok jag kan läsa på kvällarna, brukar göra det vart sommarlov så man inte glömmer bort hur man läser, haha ;) skoja..

Nu ska jag kolla på Jönssonligan, vi hörs mer imorgon :) Kram på er.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback