Uteservering

Innan åkte jag och mina föräldrar ner till stan för att äta lite middag, hamnade på en restaurang som heter Istanbul och för min del blev det kyckling (som vanligt) och bananasplit till efterrätt ;)

Vet ni?? Nu har jag dessutom köpt vitaminer för vegetarianer på apoteket så jag slipper leva på kyckling 7 dagar i veckan, bra va? :)

Nu har jag precis gjort rent till marsvinen och har dom ute just nu, ska bara ta in dom sen ska jag iväg till Karolina :)
Förlåt för dålig uppdatering idag, men hoppas ni förstår att jag inte kan uppdatera när jag inte är hemma :), men så är det ibland, och framförallt på sommaren.

Vi hörs ikv när jag kommit hem. Kram!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback