Underbart bra :)

Nu har jag precis kommit hem från bion, herregud vad bra "Mamma Mia" var, jättebra musik och skådespelare. Om du har chansen, SE DEN! Hela Trelleborgs biograf var full, och det är ändå 200 platser, så mycket folk har jag aldrig sett i lilla Trelleborg på en söndag.

Nu tänkte jag visa lite bilder från igår och idag :)


Bakelse som vi gjorde till efterrätt :)


En av Pappas blommor han fick.


Här blev resultatet av bakelsen, ser goda ut eller hur?

Sen fotade jag inte mer igår, eftersom jag inte mådde så bra.




Idag fikade jag och Belinda på Espresso House, detta är min kladdkaka :) Mummms.


Belindas varma choklad....fast det var varmt ute:p


Jag drack ju självklart frapino också :)


Här är resultatet av Belindas naglar som JAG gjorde. Det är naturella tippar som ni ser. Visst blev det fint för att vara första gången? :)


Sen kom Karolina och co :)


Sötungarna själva gungar :)


Kolla så fina :)


Jag kan ha lite problem ibland ;) Förresten var det en i stan som frågade var jag köpt mina örhänge för hon tyckte dom var fina ;) Sötis :)

Nu ska jag byta om till pyjamas, lite senare kommer andra delen av min berättelse :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hjälp vilka mumsiga bilder!! Blir alldeles kaksugen här mitt i natten:)



Ska se den filmen på onsdag - längtar! Verkar verkligen sjukt bra!:)

2008-07-13 @ 23:25:14
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart har du köpt de? fett fina

2008-07-14 @ 11:02:09
URL: http://parlerstrand.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback