Svar på kommentar

Postat av: Daniel

Om du ska ha en tatuering så ska det inte vara på handleden. Det ska vara på magen,ryggen eller på någon av dina sidor. Det blir skit snyggt att göra där och skrivstil blir så jävla bra om de gör det ordentligt. jag var uppe hos en i karlskrona och kollade. Skit snyggt blev det. Men jag gjorde inte det själv. Vi får ej göra det i sverige från vi är 18 år. Men då blir det nog att jag gör en på armen. Om du ska arbeta på resturang eller hotell så kan du ej ha tatuering på handleden,Ansiktet.

2008-07-10 @ 15:05:51

Man får visst ha tatueringar när man arbetar inom resaturang och hotell, jag har sett många som haft det. Jag skulle inte ha någon stor så fall, bara en liten med mitt namn. Men det är typ bara handleden jag vill ha det på, jag tycker det är finast, men det gör också ondast!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback