Shoppingen idag

Nu är jag hemma från stan igen, åkte faktiskt ner själv innan. Tog bussen halv 1, lämnade böcker och filmer sen shoppade jag lite. När jag var klar med allt köpte jag en frapino och gick hem till Mormor och Morfar som är på semester för att ta in deras post och vattna blommor sen tog jag bussen hem 14.10 och nu sitter jag här :)

Här kommer bilder från dagens shopping:


Från Gina Tricot: Sjal 49 kr (rea), Grön Tröja 49 kr(rea), trosor 59 kr.


Från H&M: Pennvässare 9,50, Spray 19,50.

Det var allt jag handlade idag, handlade dock marsvinsmat och hundgodis också men jag tror inte ni vill se det :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Uuursnygg scarf!!:D



Ha en toppenbra dag!

2008-07-22 @ 12:26:07
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback