Promenad + Bilder

Nu har jag precis sagt hejdå till Hanna, jag skickade till henne innan och frågade om hon ville hänga med ut och fota, och visst ville hon det :) Vi gick runt lite och fota, fotade faktiskt MIG och lite annat. Men när vi hade gått en bra bit upptäckte vi att det var helt mörkt runt oss, inget folk ute och jag tyckte jag hörde fotsteg. Vi skrämde upp varandra och vi kom äntligen fram dit det var ljus, då hör vi en tjej skrika AJJJJJ , sluta. Vi vet inte vad som hände men vi såg två människor springa därifrån och sen en tjej. Jag ringde min pappa som snällt fick komma och hämta oss och sen var vi ute och gick här på området, då började det spöregna så vi blev helt våta. Roligt kväll med alla detaljer.

Här kommer lite smakprov från kvällen:


Träffade en vän på vägen ;)


Jag ÄLSKAR denna bilden, vet inte riktigt varför.


Ni har sett det förut men här kommer det igen, Trelleborgs vattentorn :)


Bild på mig, helt spontan!


Det är någon konstig känsla med denna bilden..


Jag.... tyvärr


Jag och.....blommor ;)


ME


VARNING! KÖTTBULLSHUVUD!!!!!!


HAHAHA vilket leende


Jag med mina FIIIIINA skor ;)


Ingen kommentar....

Detta var alla bilder för idag, kommentera gärna :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback