Min dag

Oj vad jag har varit dålig på att uppdatera idag, men jag har helt enkelt knappt varit hemma. Hanna kom hit innan vid halv 3, jag fixade hennes hår och sen cyklade vi ner till stan. Väl där fikade vi lite och kollade runt. Jag köpte kalender och lite på H&M. Sen cyklade vi hem lite över 4, jag åt och vi satt vid datorn. Sen cyklade vi ner till stan igen kl 5 för jag skulle fixa mina naglar och hon ville kolla på. Kom inte till förrän 17.50, när jag skulle vara där 17.30, men jag var klar kl 8. Hem till Hanna då för hon skulle äta och sen hem till mig för att kolla på Victoridagen.

Det har alltså varit mycket cyklande och sånt, men kul har det varit :)

Här kommer lite bilder:


Köpte en rosa kalender på Bok&Papper till skolan, 119 kr .


Hårspännen, två st 19.50 kr på H&M


Köpte ny skolväska också, 149 kr på H&M


Hyrde båda Anna Pihl boxarna på Hemmakväll, 30 kr biiiilligt :)


Fixade ju som sagt mina naglar idag, blev riktigt nöjd :)


Naglarna i närbild. Fin dekoration, eller hur? :)

Detta var bilderna för idag. Nu ska jag ta på mig pyjamas och ta bort sminket.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback