Jultankar?? :S

Ligger här i min säng och kollar igenom bilder, kom in på mappen Julafton och kom på mig själv längta efter julen. Är jag sjuk eller vadå? Men det är sååå mysigt när man tar upp julgrejer samtidigt som man spelar julmusik och man tänker, snart är detta året också förbi. MEN det värsta med vintern är det kalla vädert, och den mörka tiden. Jag har en tendens till att bli deppig på vintern och hösten då man bara ser mörker hela dagen. Man går in i skolan, när det är halv mörkt ute och går ut när det är likdant.

Hade det bara varit varmt ute hade jag inte haft dessa tankarna, men dom har ju sagt att värmen är på väg så vi får hålla tummarna :)

Nu ska jag ta ngt att äta, är faktiskt hungrig:p


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback