Hejsan..

Hej alla läsare!

Idag vaknade jag halv 10 av att min hund kom inspringandes och snusade mig i ansiktet, sen kom Mamma också så det var bara att gå upp :) Mamma är just nu hos frisören, jag ska dit snart. Har precis duschat och ska klä på mig och sminka mig snart, det är otroligt tråkigt väder ute idag.. spöregnar så det kanske inte är så roligt att cykla ner, men jag får göra det ändå. Efter vi varit hos frisören ska jag gå till en nagelstudio (?) och beställa tid, jag avbokade nämligen min tid för akryl hos min fd nagelbyggare... ja jag vet, jag har mest problem med mina naglar, men va fan.. dom ska hålla lite längre än 1 vecka när man betalar 400 kr.

Vi hörs lite senare idag, klockan börjar bli mycket. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du systemkamera eller? Annars kan du nog inte sälja dina bilder.. :)

2008-07-08 @ 12:49:56

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback