Hej..

Hej på er. Nu undrar ni kanske var jag var hela kvällen igår efter jag varit hos veterinären. But I can tell you :)
Jag och Hanna hade ju bestämt att vi skulle ut och åka "rullor"=rullskridskor på skånska och det gjorde vi, vi åkte till Konsum och köpte glass.. sen åkte vi runt lite. Sen bestämde vi oss för att ringa till en annan kompis, Jocke så vid 8 ungefär cyklade vi ner till honom och sen körde vi runt HEEEELA Trelleborg. Allt från landet till stan ;) Hanna skulle hem halv 11 så jag och Jocke blev kvar ute. Ungefär vid 23.15 blev vi vrålhungriga så vi cyklade till en affär här i Trelleborg som har nattöppet och köpte vars en baguett HAHAHA ;) Satt och åt dom på en bänk med Ollonborrar, usch. Sen blev vi ju såklart törstiga också, så vid 23.45 ungefär cyklade vi genom mörka parker och skit, ner till en Shella mack och handlade vars två festis. Sen skulle jag hem vid 00.15 så då cyklade han hem till sig.

Shit vad jag hade roligt igår alltså, igår var det riktigt en känslan att man hade sommarlov när man kunde vara ute till 00.15 utan att frysa röven av sig.

Självklart fotade jag igår, så jag tänkte lägga in det nu och även en liten film :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback