Hej bloggen!

Hej bloggen.

Idag mår jag faktiskt bättre, har bara lite ont i magen. Idag vaknade jag kl 10 och har precis ätit frukost. Sitter nu och smsar med en kompis om att åka ner till stan, så det blir väl sen vid 1 halv 2 någonting :) Då följer kameran med och kanske då blir det en videoblogg :) Det ända jag vet att jag ska handla är kalender till skolan, bäst att köpa det nu innan alla tar slut. Får se vad Belinda (min kompis) ska köpa :) Jag ska INTE köpa några kläder, har ju för tjutton gubbar hela garderoben överbelastad:p

Nej nu måste jag gå och duscha av kroppen, vi hörs senare. Då kommer även andra delen av berättelsen if you want :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback