Bilder från igår.

Nu får ni vara beredda på måånga bilder :)


Jocke och Hanna på en lekplats. Ja vi har blivit 5 år ;)


Jocke på en snurrgrej hhaha :p


Hanna var tvungen att fota mig ....usch.


Jocke


Jag då.. ursäkta bitchminen.


Jag  och Jocke på snurrgrejen. Fy ... vad jag mådde illa efteråt.


Trelleborgs vattentorn, tycker denna bilden är fin med landskapet runt :)


Jocke ville också vara med ;)


Här cyklar vi :)


En liten ful bild på mig :p


Jag har fattat nu att jag är besatt av att fota.


Solnedgång


Här sitter Jocke och äter baguetten vid 23.20 ungefär ;) hahaha.


Jag då ;)

Nu var det alla bilder. Ni får vänta en stund på filmen :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback