Allsång + svar på kommentar

Innan kollade jag och mamma och pappa på allsång, det var ganska bra idag faktiskt :) Nu sitter jag här och lyssnar på musik. Ska snart spela sims sen ska jag kolla på lite filmer :) Har köpt 3 stycken idag.

Postat av:

För att kunna sälja bilder idag måsta man ha en systemkamere för att få kvalite, sen måste man oftast ha gått några kurser, osv. Annars kan ju vem som helst ta bilderna istället för att köpa dem från dig.

2008-07-08 @ 20:18:02

Jag har skrivit ut bilder och det blev bra kvalitet, jag frågade bara om någon var intresserad. Men det var det ju ingen uppenbarligen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

såg du oss? haha

2008-07-09 @ 21:15:35
URL: http://parlerstrand.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback