Rubrik!

Orka med dom jobbiga rubrikerna hela tiden :p

Just nu är det bajsmycket i skolan. Har sjukt mycket till fredag, engelskprov, extra engelska och no. Och det är inte lite vi har där. Men det ska jag väl klara. Ska börja med allt idag så blir det inte så stressigt.

Idag var det en lång dag i skolan, 8.25-15.25. Så nu har jag ont i huvudet. Har alltid det på måndagar :(

Idag fick jag hem lite roliga grejer också i brevlådan :) En Carola magazine och två Big Brother dvder, 2003 och 2004.

Jag visade bildläraren min bild idag på Mona Lisa och hon tyckte den var fin. Jag skulle bara skugga lite mer och rätta till hennes händer, annars var den bra :) Skönt att höra.

Detta var bara en liten uppdate för dagen :) Ska sätta mig ner och läsa Carola magazine nu och sen ska jag plugga :(

Puss&Kram

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback