...

Tja alla bloggfans, om jag har några MOHAHAHAHAH XD

Har varit en lugn dag idag.
Gick i skolan till 14.15 och jag lyckades med tyskläxan. Fjäskade även för Noläraren att jag inte fattade någonting av noläxan så vi sket i att ha läxan till imorgon, Hahah är man bäst så är man ;)

Vid 14.30 kom Mormor & Morfar hit, har inte träffat dom på aslänge efterson dom varit i Sundsvall hos min moster.
Så dom åkte hem vid halv 5 tiden och nu sitter jag här :)
Har för en gång skull ingen läxa till imorgon. Men har redan sjukt mkt till nästa vecka, BAJS!!
Så ikväll ska jag bara ta det lugnt framför tv:n :) skönt!

Nej nu ska jag vänta på att pappa kommer med maten, det blev pizza idag, mums :)
Har fortfarande ont i halsen och är småförkyld, jobbigt!!

Skriver mer senare. Kramar

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback