Då var man snygg igen ;)

Ja då var man snygg igen då efter man fixat både bryn och naglarn :) Kom nästan precis hem.
Gick till nagelstudion 15.15 och var framme 15.20 hihi sen satt jag där till 17.15 och sen hämtade pappa mig så åkte vi ner till stan till frissan och där satt jag till tjugo i 6 ungefär sen åkte vi till videomix och handlade godis som jag ska ha med mig till skolan imorgon för vi ska se film :) En mycket stressig dag kan jag säga. Men nu är det skönt att vara hemma igen :)

Nu sitter jag här och har mina marsvin ute på golvet och jag bloggar :) Ska öva lite på fysik efter jag skrivit detta, tråkigt men måste göras :/

För er som undrar hur jag gjorde mina naglar idag så hade jag fransk manikyr som vanligt och sen tog jag dekoration med blommor och silverpärlor, riktigt najs :) Kortade även ner dom en hel del eftersom dom bara är i vägen när jag skriver på datorn och sen är det inte fint med för långa naglar heller.

Detta var en liten uppdatering för dagen :)
Senare ikväll ska jag se Anna Pihl box 2 och även lite Big Brother 2004 som jag började se innan. Sen blir det plugg och slapp:)

Ha det så bra så hörs vi senare:)

Kramkram

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback