Svar på en fin kommentar.

Postat av: Alva.

Jag var mobbad i två år,femman och sexan. Jag var osynlig och blev mycket deprimerad, funderade till och med på att ta mitt liv. Självklart har jag fortfarande men efter detta såsom extrem dålig självkänsla, jag tror fortfarande att jag är skitful.
Nu går jag i nian och har en drös med underbara vänner, en av dem är den som mobbade mig som mest, hur hemskt det än låter, men han är förlåten idag.

2008-feb-25 @ 19:58

Gud vad glad jag blev när jag såg din kommentar, Alva. Jag är samma som dig, mådde jättedåligt och mår ibland även nu dåligt men det är inte så jätteofta mer. Du är inte ful, ingen är det. Man ser bara olika ut. Lita på dig själv och strunta i alla kommentarer om du får några. Tack än en gång för du kommenterade :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback